torsdag den 12. marts 2009

Erin Lucas




Jeg må indrømme, at jeg var ekstremt skeptisk over for det (i blogosfæren) meget omtalte program, "The City" som åbenbart er et spin-off af en anden, populær reality-serie, The Hills (som jeg dog aldrig har set).
Men nu er jeg hooked på "the city"! Virkelig. Man skal aldrig starte med at se sådanne programmer, da man bliver afhængig. Puha. Men jeg må nu sige, at jeg synes, det er sindssygt godt (i hvert fald, når man har influenza). Ikke nyskabende på nogen måde, men rigtig god underholdning og rigtigt lækre outfits.
Jeg var som sagt skeptisk i starten, særligt, fordi jeg forestillede mig, at serien udelukkende drejede sig om karikerede, overfladiske og snobbede typer. Og selvfølgelig er der også den slags typer til at skabe ravage og drama i city-livet. Men primært er personerne "likeable", og nogle, man har mulighed for at relatere til, og det kan jeg rigtigt godt lide. Specielt er jeg faldet for hovedpersonen Whitneys veninde, Erin Lucas som netop er helt igennem sig selv og som faktisk er datter af ACDC's Cliff Williams. Hun virker sjov, åben og karismatisk og samtidigt meget følsom og helt nede på jorden. Hun er sådan en person, man bare gerne vil lære at kende og være veninder med, fordi hun altid lader til at give meget af sig selv uden at være flyvsk. Hun har god stil, bærer ofte sjove hårbånd, og så har hun det smukkeste hår som jeg lader mig inspirere af (læs: forsøger at kopiere), da det minder ret meget om mit eget. (minus glansen og det altid perfekt satte pandehår).




Billeder: The Fashion Spot og snapshots fra MTV
Har du set the City? Hvem er din yndlingskarakter?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar