tirsdag den 24. marts 2009

Anbefaling: Feist feist feist



Canadiske Leslie Feist har, efter min mening, en af verdens skønneste stemmer. Tilpas hærget og fin på den skrøbelige måde. Hendes indie/folk kan redde de fleste dage, uanset hvilken sindstilstand man befinder sig i. Enten i form af glade, boblende sange som "Mushaboom" eller "1, 2, 3, 4" eller længselsfulde og melankolske toner som på "Gatekeeper", "One Evening" eller "Let it die".
Gør dig selv en tjeneste og lyt til Feists magiske musik på genhør eller for første gang - det spiller ingen rolle.
Søg på youtube eller investér i albummet "Let it die", hvor alle omtalte sange (med undtagelse af "1, 2, 3, 4" som stammer fra "The Reminder") er at finde.

5 kommentarer:

  1. Jeg har The Reminder derhjemme og jeg er meget, meget glad for den!

    SvarSlet
  2. hun er noget så fantastisk :)

    SvarSlet
  3. Anita; Jeg må ærligt indrømme, at jeg ikke har hørt så meget af The Reminder, men det lyder da som om, vi skal lave en (midlertidig) byttehandel? (din Reminder/min Let it die? Hvis jeg da kan undvære den :))

    Sarah; Ja, det er hun virkelig! :)

    SvarSlet
  4. Har Feist ikke været på barometer listen, eller er det bare mig?

    SvarSlet
  5. Not that I know of. Men det er helt sikkert muligt. :)

    SvarSlet