mandag den 6. april 2009

Man kan aldrig få for mange LBD's




Efter en anbefaling fra Anne opdagede jeg, at Elin Klings assistent, Emma, åbenbart havde en blog. Og ovenikøbet en ret god og inspirerende én af slagsen. Den gjorde i hvert fald, at jeg fik øjnene op for den fantastisk fine, lille sorte som kan ses på ovenstående billede. Og nej, den er hverken fra Alexander Wang eller Acne, men (hurra!) fra H&M til 249 kr. Det kan vi lide! Og jeg ville ønske, at jeg kunne bære en øjenmakeup som hendes.



Snygging!
Svenske ord er så fine på skrift. Og det er faktisk ved at læse modeblogs, at jeg har lært en del svensk. Det kniber dog med udtalen, men schh.

1 kommentar:

  1. Altså, hvor dejligt at man kan provide noget inspiration :) Jeg er også helt vild med hendes stil! At man så også får en ubærlig lyst til at købe en Bayswater-taske, er jo en ganske anden sag...

    SvarSlet