torsdag den 2. april 2009

Lidt mere sommer




De er nu virkelig fine, disse billeder fra Bikbok, skudt af Isabel Watson. Tjek Fashion squad for flere af disse fine billeder med et uimiskendeligt Miami-vibe. Den øverste, falmede orange kjole, de blomstrede sager og den oversized brille-halskæde falder i min smag.
Jeg skal helt sikkert tjekke Bikbok ud i den nærmeste fremtid og håber, at tøjet ser fint og ikke billigt ud som jeg ellers førhen har syntes, at Bikboks ting har haft tendens til at gøre.
Hvad siger I? Frister Bikbok?

3 kommentarer:

  1. jeg synes bik bok er rigtig fint, men altfor dyrt ifht at det er high street og ikke bemærkelsesværdigt i kavliteten. priserne er lidt á la topshop, men synes slet ikke design og kvalitet lever op til topshops standard! :)
    og så er bik bok forresten billigere i sverige, da prisen er den samme i norge/sverige/danmark, bare til information, hvis du skal på storindkøb der, for så kan det måske godt betale sig at tage til malmö eller noget! :)

    SvarSlet
  2. Malmö/Malmø er altid en vinder ;)
    Jeg var ikke klar over, at Bikboks tøj var i den prisklasse. Nu har jeg jo ikke set tøjet i virkeligheden, men jeg vil give dig ret i, at Topshop umiddelbart virker som langt bedre kvalitet.

    SvarSlet
  3. an alte bücher findet man noch die Melancholie, die alte Fotos bringen züruck die neue Mode. Lex

    SvarSlet